SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAM AL-MURBARAK *** PUASA JANGAN TAK PUASA *** SEMOGA KITA MENDAPAT KELEBIHAN BULAN INI

Saturday, February 12, 2011

Apakah Ini????

Kata-katamu menjadi penemanku disini
Sambil dibuai melodi indah ciptamu

Aku mengingati semua tentangmu
Sepanjang perjalanan ditempat orang

Ingin aku membawamu bersama
Merasa dan menikmati segalanya disini

Betul katamu itu
Dari hati turun ke jiwa
Membuatkan aku lagi kepingin berjumpa

Tapi kapan pula aku memandangmu
Kerana bila aku pulang dirimu jauh dari ku pula
Mungkin nasib sebegini rupa

Walaupun tiada bertentangan wajah
Tetapku membawa sesuatu
Untuk dirimu merasainya

Seperti raja dan hamba
Begitu dirimu yang tak bisa dimliliki

Aku tetap terus mencuba
Kasta hanya pada nama
Tetapi kita tetap berdarah merah

Kata dan melodimu menjadi peneman
Sepanjang malam ku disini


9.42 pm
7 Jun 2010
Madura, Indonesia




***ketika dok bercuti di seberang.. tetiba rasa mcm nk menulis.. entah.. tetiba je.. huhuhuhu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...